2 februari 2011

Tapeter

Jag kikar runt på nätet och i tidningar efter fina tapeter. Det finns ju så mycket fint och tokigt, svårt att välja faktiskt. Vi ska först och främst ha en tapet i vårt lilla kontor. Jag tror det kan bli fint och ombonat med en tapet full av böcker. Har hittat några fina, men ska leta lite mer innan jag bestämmer mig.
Randiga tapeter är också en favorit, vi har en bredrandig matt vit och glansig vit i hallen som jag gillar skarpt.
Men nu vill jag våga lite mer, kolla nedan så snygg med kontraster!

Bilder: Randig tapet Ralph Lauren, Black&White Intrade, Eco Boråstapeter och Intrade
Kolla även in detta mysiga "bibliotek", så trivsam atmosfär och roligt rum med alla böcker som omger personerna i rummet. 
Bild: Sköna Hem (Deborah Bowness), Cole&Son, Deborah Bowness



Bild: Tracy Kendall, Cole&Son


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...