22 mars 2011

Föränding i hallen

För någon vecka sedan sålde vi vår guldspegel i hallen till en lycklig person. Jag vill rensa ut allt guld och istället bara ha silver nu. Så istället inhandlade jag en super fin silverfärgad spegel på Ikea. Den är enkel och stilren men ändå lite gammaldags. Sedan sålde vi även den äkta gångmattan i hallen, men än har jag inte hittat någon att ha där istället. Det är ingen brådska, skönt att få känna efter vad som passar. Problemet är bara att de mattor jag hittar som är fina är inte tillräckligt långa. Vi behöver en som är cirka 4 meter lång...

Så här såg spegeln ut som vi sålde.

Så här ser spegeln ut som vi köpte på Ikea

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej jag är super intresserad av din silvriga spegel du är inte intresserad av att sälja den om du har kvar den än ?
mvh maja
jag åter kommer o kikar här om du svarar mig :)

Annehem sa...

Hej Maja,

Jag gillar vår spegel jätte mycket, så tyvärr vill jag inte sälja den. Jag tittade på Ikeas hemsida och ser att de inte har den längre, så synd.

Hoppas du hittar något liknande.

Hälsn.
Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...