28 februari 2012

Inspiration

Sobert och snyggt, bild från nätet
Bild T Style Magazine
Bild Country Living
Bild Slettvoll
Bild Sköna Hem
Är hemma med barnen idag också. Jag har svarat på några mail när jag inte pysslat om barnen med filmer, mat, dricka mm. Idag är de dock bättre, det märks eftersom de orkar retas med varandra.
Jag surfade runt lite på nätet och hittade en del inspiration, några fina bilder på olika vardagsrum. Det finns så mycket fint och flera olika stilar, svårt att välja en stil rakt igenom faktiskt. Sobert, stilrent, gammaldags, klassiskt. Kanske en mix av dessa blir bra....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, så många fina stilar det finns. Jag vet knappt var jag ska börja när jag ska ändra om hemma. Ju mer man tittar på nätet ju mer förvirrad blir jag. Tack för en trevlig blogg.

/Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...