11 maj 2012

Möte i Malmö



Idag var jag på ett spännande möte i Malmö hos ett företag som nog kan hjälpa oss med olika aktiviteter framöver. Det är så inspirerande att träffa nýa människor och företag och få andra infallsvinklar på sitt arbete. Jag är nu full av nya idéer för årets planering av aktiviteter i butik. Vi avslutade mötet med lunch på Salt och Brygga, en mysig restaurang med trevlig peronal och super god mat. Rekommenderas varmt.
Trots att jag var ganska sen så hann jag en snabb runda inom Ilva för att hitta en lampa till hallen, men hittade lite annat smått och gott istället. Jag blev även inspirerad av flera olika stilar. Det finns mycket fint! Synd bara att jag inte hann vara där lite längre.... Nästa gång!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...