17 oktober 2012

Att känna sig liten

 
 
 
 Igår var det då dax för det där som jag bara ville få överstökat. En ganska stor knut skulle opereras bort i ena bröstet. En rutin grej i och för sig, men trots det är man inte så kaxig när man ligger där på operationsbordet. Som mentalt stöd och chaufför följde min kära syster med mig, så det kändes extra bra.
 
Allt gick som det skulle, men jag var rejält trött efter narkosen och vilade därför större delen av eftermiddagen och kvällen igår. Idag är jag hemma och jobbar lite hemifrån varvat med lite vila.
Men vad det känns skönt när det är över och allt gått bra! Och tänk vad man ska vara tacksam för allt man har, livet är skört och kan förändras snabbt. En tankeställare minsann.... 
 
Jag köpte det rosa bandet förra veckan. Det sitter just nu på min favoritjacka från Zara.
 
Nu får jag nog vila lite med en bok....
 
Kram på er
<3
  

1 kommentar:

Åsa Nilsson sa...

Skönt att höra att du mår bra trots skrämselhicka. Stor kram på dig tills vi ses i november!

Åsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...