14 oktober 2012

Fantastisk inredning...

 
 
 I lördags förmiddag åkte jag, barnen, min syster och hennes barn till Varberg för en helg
och bara vara och få byta miljö. Jag vet, jag var där förra söndagen också, men det gör inget,
jag gillar ju denna mysiga lilla pärla.
Vi fikade, promenerade, pausade med ett glas vin och läsk i underbar lounge, badade
i bubbelpool, bastade och hade det allmänt bra.

Bilderna är från det smakfullt inredda Stadshotellet i Varberg.
Färgval och inredning helt i vår smak, sobert och klassiskt i varma toner. Like!!

 
 
 
 
Inredningen på verandan går nästan helt i vitt...



Kolla denna snygga vintage matta. En sådan skulle jag kunna tänka mig under matsalsbordet.
Det är gamla mattor som färgats in och ruffats till, som finns som Patchwork (lapptäcke typ) och som "vanliga". 
  
 
 Nu är jag helt slut och måste sova för att orka upp imorgon bitti,
ska bara läsa lite i min bok först....
 
Kram & gonatt....

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...