20 december 2012

Inhandling av de sista julklapparna

 

 
Har ni handlat alla julklappar än? Själv är jag ute även denna veckan och försöker hitta det sista, även ikväll har jag varit iväg. Jag hoppas kunna ägna helgen åt att packa in paket och kanske julrimma lite framför brasan, och bara ta det lugnt.
 Det är så bra att vi har hela helgen innan julafton med att fixa det sista. 
 
Vi jobbar bara imorgon också, sedan har vi långledigt. Det ska verkligen bli jätte härligt.
 
Barnen ska sova snart, sedan ska jag bänka mig framför teven och se den romantiska filmen
 Love Actually. Det var länge sedan jag såg en film, så det ser jag fram emot.
 
Kram på er,
Annette
 
 
 


2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Här är allt klart...men det har inte varit mycket att pyssla med heller...klappar till dottern bara. och en till julklappsspelet (där man spelar med tärning):))
Hoppas du får en mysig helg..innan dopparedan ;)
Kram

Annehem sa...

Tack detsamma! Hoppas din helg också blir mysig!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...