10 januari 2013

Smycken från Diddi design

 
 
Hej på er, hoppas ni mår bra.
Imorgon är det fredag igen och en arbetsvecka är nästan slut. Så fort dessa dagar har gått, helt otroligt. Jag har varir helt utmattad på kvällarna, det märks att man varit ledig länge och slappnat av.
Men samtidigt är det skönt att komma in i rutinerna igen.
 
Strax innan jul köpte jag några smycken från Diddi design, de har fina smycken som jag gillar. Det blev två halsband och ett armband denna gången. Ett av halsbanden fick barnens mormor i julklapp.
 
I helgen hoppas jag kunna ta några bilder på vår nya kontorsplats. Det sista "piffet" ska fixas innan det kan fotograferas.
 
Ha en fortsatt bra kväll,  
 
K r a m
Annette
 
 

 
 
 


2 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Jättesnyggt! Gillar färgen på halsbandet!
Visst blir det skönt med fredag....
Ser fram emot kontorsbilderna!
Kram /Maria

svart vitt och rött sa...

Jättefräcka!! Det märket har jag aldrig hört talas om! Får spana in det lite mer :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...