22 januari 2013

Vackert hem

 
 
 
Detta vackra och personliga hem hittade jag på Sköna hem. Jag gillar att de mixat modernt
med antikt, både möbler och inredningsdetaljer. Stolarna i matsalen är från Ikea och det stora
härliga bordet är ett arvegods.
Vi har också dessa stolar, men i köket. I vardagsrummet har vi en annan klädd stol från Ikea, men med högre rygg. Nu när jag ser detta, skulle jag även kunna tänka mig denna stol i matsalen.
 
 
 
 
Och här nedan en platsbyggd bokhylla, visst är det snyggt. Det ser så ombonat och mysigt ut med böckerna och de fina bokhyllorna blir en vacker detalj.
 
 
Sonen är krasslig med huvudvärk och förkylning, så jag får arbeta hemifrån idag.
Hoppas att han är frisk snart igen.
 
Ha det så bra idag?
 
K r a m
 
 
 
 


1 kommentar:

Jennica... sa...

Fint! Gillar speciellt bilden med bokhyllan! Jag älskar böcker och har själv en hel del. Jag vet att många tycker att det blir för rörigt med böcker i inredningen och att det är 'fult' att ha bokhyllor i vardagsrummet. Jag gillar det. Jag tycker, som du skriver, att det blir mysigt och personligt. Ok, visst...det medför kanske ett rörigt intryck eftersom böcker har olika färger och form. Men någonstans får man väl dra gränsen för att ha en välstylat hem! :)
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...