15 januari 2013

Vit pudersnö

 

 
Idag när jag tittar ut är det minsann alldeles vitt. Det är ju vackert, men jag var inte riktigt beredd på snö just nu. Jag som köpte pärlhyacinter igår, det brukar vara lite vårkänslor för mig, men de får nog vänta känns det som. Det snöar fortfarande, och jag ska snart köra med kollegor till Göteborg. Hoppas vägarna är uppkörda och fina. Vi ska på konferens i dagarna tre, så det lär bli inspirerande och kul.
 
Ha en bra dag kära vänner,
 
K r am
Annette
 
 

 
 
 

2 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Åh, vad fina... vårkänslor! Men inte får man sådana när man tittar ut här heller... det ligger vitt på marken igen. Jag längtar allt till våren :-) Ha det så kul på konferensen!

Maria - Wikers Liv sa...

Pärlhyacinter är så söta!
Nä, här är det inga vårkänslor alls. Vitt, snöhögar och 6 minusgrader ;)
Ha det så bra på konferensen med kollegerna. Kör försiktigt.
Kram /Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...