23 mars 2013

Auktionsspaning och Feng Shui







Hej på er, hoppas ni mår bra i det soliga vädret!

En stund av förmiddagen idag spenderade jag på auktionsverket och tittade om det fanns något kul att bjuda på. Jag hittade ett par småsaker som jag kan tänka mig, men även om jag inte hittat något så är det kul att bara gå och titta på allt gammalt. Denna gång fanns det saker från en gammal lanthandel, riktigt kul faktiskt.   

Idag är båda barnen hos kompisar och leker, så det känns riktigt tomt här hemma, jag är inte van vid det. Jag kunde till och med sätta mig en stund och läsa i min Feng Shui bok med en kopp kaffe, riktigt lyxigt.


Ikväll är vi bortbjudna på middag, det ska bli jätte trevligt. Det var ganska länge sedan vi träffades, så det ska bli extra kul att ses.

Jag önskar er alla en fortsatt bra lördag!

Kram
Annette



Kolla in de gamla påsarna...




Eftermiddagens fikastund med inspirerande läsning


1 kommentar:

Livsnjutaren sa...

Så fina gamla saker. Påsarna är underbara! Hoppas middagen var trevlig. Kram och godnatt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...