11 mars 2013

Kyla och blåst - nej tack!




I morse visade termometern på minus 9,5 grader!! Det är mars, och jag som trodde eller hade hoppats på lite mildare väder. Vårt hus är inte gjort för detta kalla väder, så kallt vi har det inomhus. Jag går omkring med inneskor och tjocka tröjor. Men vi får väl stå ut med kylan ett tag till. Sen så..... 
Men så länge drömmer jag mig bort till sommarens kräftskivor och trädgårdsliv, härligt när den tiden kommer. Vi har en hel del trädgårdsprojekt att se fram emot också.


Tjingeling, vi ses imorgon!
  

1 kommentar:

Livsnjutaren sa...

Så härligt att få drömma lite... Kräftskiva, så fantastiskt! Önskar vi hade det här i landet också. Älskar att ha en töntig hatt på mig , snapsa och skråla med goda vänner längs långbord under äppelträd... Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...