16 mars 2013

Lite nytt och kalas fix



Hoppas ni har det bra, det är ju lördag och solen skiner.

I torsdags var jag på trevligt mingel och lagershopping här i stan där olika webbutiker sålde finfina saker. Jag köpte denna snygga silverkruka från Tofsar & Ting, som kan användas till lite av varje. Idag inhandlades en stor Hortensia som passade perfekt i den. Nu fixar vi här hemma inför dotterns kalas som sker ikväll. Ballongerna är redo för att hängas upp och nu ska jag duka och piffa det sista.  

Önskar er en fortsatt bra lördag!



  

3 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Vilken jättefin kruka! Där hade jag också velat gå och fynda. Kram Nilla

evalevabo sa...

Åh vilken fin kruka. Vill verkligen ha.
Hortensia så fina, konstigt nog!! vissna min direkt som jag köpte nyss. Kräver mycket vatten. Tyvärr.
Ha det så fint.
Vackra bilder som vanligt.
Kram Eva

Åsa Nilsson sa...

Sååååå fint det blev!
Du har verkligen ett estetiskt öga. Kram på dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...