26 mars 2013

Loungemöbler




Det märks att jag med många andra är sugna på att det ska bli varmare, för jag letar inspiration för fullt till vår trädgård och veranda. Jag har ju i tidigare inlägg lagt in inspirationsbilder på olika loungemöbler som skulle passa på bra vår veranda. Idag hittade jag denna variant på Sköna hems hemsida, att bygga sin egen loungehörna med hjälp av lastpallar. Vi har en precis likadan hörna på vår veranda som skulle passa perfekt till denna lösning. Den hörnan skulle verkligen behöva fixa till, och på detta sätt skulle den kunna bli hur fint som helst. Jag har också funderat på att hänga tyg som här på bilden, vilket ju gör det hela ännu mysigare.   Vi har också ett träd precis intill verandan, som här, där vi kan hänga upp fina lyktor.

Jag får nog sätta mannen i arbete till våren så har han ett projekt att pyssla med. :)



Bilder från skonahem.se   

3 kommentarer:

Fru Vallmo sa...

Åh vad jag längtar när jag ser bilderna!
Så vacker och mysig!
En fin blogg du har, creando-kicki tipsade idag hit!
Kram

Stenmur & Gärdsgård sa...

Wow riktigt snyggt!

Så enkelt egentligen....kanske bara att lägga ner inköp av lounge möbler och sätta ihop lite lastpallar?!

Trevlig kväll!

Kram Malin

ANNETTE sa...

Tack snälla, så kul att du hittat hit!
Kram
Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...