22 april 2013

Trivsamt sovrum


Bild: Magnus Selander

Visst är detta sovrum ursnyggt? 
Färgval, mönster, sänggavel, ja allt!  Denna stil och dessa färger kan jag tänka mig att ha i vårt sovrum, med lite uppblandning av några detaljer i svart. Textilierna på bilden är från Slettvoll, H&M och Gant. 

Jag ät fortfarande inte klar med vårt sovrum, endast gardinerna är på plats (som blev jättefina). Nu saknar jag små nätta sängbord, ett skåp och det sista "pysslet". Men jag vill inte stressa fram något, det ska ju kännas rätt och bli bra. Jag har inte heller haft den rätta inspirationen senaste tiden.
Jag får nog göra en moodboard, så blir det kanske lite lättare att hitta rätt.

Tjingeling,





2 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Så snygg sängavel, det skulle jag verkligen vilja ha!
Kram Helena

Life´s Silverlining and I sa...

Ett sovrum helt i min smak! så snyggt! moodboard brukar vara bra att göra. jag skulle behöva göra en till vårt kök vi ska göra om. kram Nilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...