20 maj 2013

Målningen har börjat




Jaha, så här mysigt har vi det för tillfället! 

Allt är i en röra här hemma, vi har tryckt in möbler och saker i entrén, i källaren och där det finns lediga ytor. Som glas och porslin från vitrinskåpet står på bänken i badrummet och på ett bord i duschen. Men det är ju helt ok när det är under en kort period och det sedan blir fräscht och snyggt. Jag ser fram emot när det är färdigmålat och dags för det sista pysslet, det roligaste.

Ha det så bra,
kram Annette


Idag målades taket....



Glasförvaring i badrummet

5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Så läckra fönster ni har på huset....tänk när allt är klart...vad fint det ska bli!!!
kram bia

Home2tiny sa...

Alltid jobbigt när man är mitt uppe i ett projekt. Men snart är bara det roligaste kvar, piffet o så fint det kommer att bli. Kramisar Tina

svart vitt och rött sa...

Åh, det där känner jag så väl igen :-) Phu, jag vet vilket jobb det är! Men... det blir ju fint :-) Ha det gott!

Lisa sa...

Så fint ni får, fantastiska fönster!
Hälsar Lisa

HEMLÄNGTAN sa...

Ja, visst är det jobbigt när man är mitt uppe i en renovering men oj vilken härlig känsla det är när det blir färdigt! Underbart rum ni har!

Ha en fin dag!
/Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...