3 juni 2013

Reportage




Nu kan jag pusta ut efter en kul och lite annorlunda förmiddag. Wow vad jag/vi har fixat här hemma för att få allt klart till idag! De senaste helgerna och sena kvällarna har det fixats in på småtimmarna. Men nu efteråt känns det bra och jag är super nöjd med resultatet av vår renovering. Det har blivit ljust, fräscht och med lite ny möblering känns det så mycket bättre. Kul när det blir så. Men ett tag var jag inne på att avboka detta projekt, när jag insåg hur mycket vi hade att göra på kort tid. Men envis som man är så ska det gå! :)

Idag under förmiddagen har inredningsstylisten Anna Truelsen och fotografen Jonas Lundberg varit här och fotograferat ett antal bilder i vårt hem. Både utomhus och inomhus har det fotograferats och stylats. När de inte behövde min hjälp kunde jag läsa mail och ringa samtal. Jag jobbade ju även hemma idag, det gick bra även om jag kanske inte var lika fokuserad som en vanlig arbetsdag. Men det funkade, de var klara tidigare än beräknat så hela eftermiddagen var kvar. 

Så inom en snar framtid kommer det att publiceras ett reportage om vårt hem i en inredningstidning. Det ska bli kul att se resultatet.  

Ha en härlig kväll alla, 
Vi ska på familjekväll i sonens klass och ha med oss picknick, så vi hoppas på fortsatt fint väder och att det mojnar tills dess.


  








4 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Det där kommer bli kanon ..superduktiga och trevliga Anna och Jonas och så ert fina hem..:)

och visst är det kul att få vara med och se hur de jobbar ?! ..:)

Kram
Pernilla

Jennica... sa...

Vad spännande!! Ska hålla utkik och när numret väl finns i butik så måste du tipsa om det! :)

Och så himla fint det blev med det vita golvet, superfint!!

Kramis!

Anonym sa...

Ååååååå så fiiiint det blev! Vad kul med ett reportage! Kraaam! Ses imorgon!

Åsa

Unknown sa...

Hej! Tack var en trevlig dag!
Vi hörs snart!
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...