1 september 2013

Fest i BOND tema




I fredags hade vi sommarfest med jobbet och kvällens tema var BOND 007. Tre kollegor och jag arrangerade festen, så det var såklart en hel del planerande och fixande inför kvällen, men det var bara kul. Vi började kl. 18 med mingel utanför festlokalen där den röda mattan var utrullad och martiniglasen med bubbel stod på rad och väntade. Folk kom efterhand och snart blev det mycket människor och en härlig stämning på festen. Ett uppskattat inslag var en vägg och en röd matta som alla fick stå vid och bli fotograferade av en fotograf. Det är ju inte varje dag man får stå på röda mattan och bli fotograferad, så det var kul. På bilden ovan står jag tillsammans med mina 2 kära kollegor som jag sitter tillsammans med på jobbet. Alla bilder visades sedan i festlokalen under tiden som alla letade upp sina platser vid borden. Festen var därmed igång och det serverades sedan en mycket god middag med goda drycker därtill. Mellan rätterna fick vi även trevlig musik underhållning i Bond tema. Senare på kvällen städades borden i mitten bort så att vi skulle få plats att dansa. Prebens Pågar spelade, ett jätte bra band som uppskattades av många. 

Det såg ut som att alla hade roligt och var nöjda med festen, vilket ju är extra kul när man är med och fixar.   

En mycket trevlig kväll!




En liten present låg på varje tallrik som bord placering. 


I paketet låg en chokladpralin med smaken "creme brulé" 


Under chokladpralinen fanns ett kort som fungerade som drinkbiljett. Fiffigt va?




Fina blomster dekorationer på borden


Dukningen


Jag kan meddela att mina fötter var ganska trötta efter en hel kväll i dessa skor.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Annette! Roligt att se bilder från en riktigt fin personalfest. Den slår nog det mesta! Och så välorganiserad ... Kram Ulla

Anonym sa...

Hej

Grymt snygga skor, får jag fråga var du har köpt dem???

Karin i Stenungsund

ANNETTE sa...

Hej Karin!

Tack!
Jag har köpt skorna på Asos.com. Där kan du hitta snygga kläder och skor i olika stilar och i alla prisklasser.

Må så gott

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...