22 september 2013

Konferens på Häckeberga slott

 
 
 
Hoppas ni mår bra och att ni haft en bra helg.
Själv har jag hunnit med en hel del hemma faktiskt, ett litet projekt i sonens rum, lite rensning mm. Men det återkommer jag mer till när det är färdigt.  
 
 
Nu har jag nästan packat ner allt som jag kan behöva inför 3 dagars konferens på Häckeberga slott. Imorgon bitti åker jag med en kollega för att fixa lite i konferensrummet innan säljarna och övriga kommer. Det är mycket som ska hinnas med, hoppas det blir givande tre dagar och att vi får trevligt.
Men det brukar vi ju ha så....
 
Vi ses när jag är tillbaka igen.
 
Må så gott,
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

Jennica... sa...

Åh, det är vackert där! Har varit där en gång, på bröllop. Hoppas ni får fina dagar!
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...