5 november 2013

Dagstripp till Stockholm




Idag var jag uppe med tuppen och åkte med 6.30 planet till Stockholm. Det är lite väl tidigt kan jag tycka, men det gick bra! Jag och ett par kollegor var nämligen på ett intressant möte över dagen. Vi får väl se vad vi kan  hitta på, alltid kul med lite nya idéer och infallsvinklar. 

Efteråt hann vi med en runda på stan och jag ville gärna besöka Zara Home. Visst har de mycket fint, men inte riktigt så mycket som jag hade förväntat mig. Jag var ute efter ett fint påslakan, men tyvärr hittade jag inte något med det där lilla extra. Det känns som att Zara Home har tagit nya grepp, Använder glada färger blandat med guld och brons. Kan vara snyggt i vissa passande miljlöer, men passar inte lika bra hemma hos oss. Jag föredrar det klassiska och stilrena med någon accentfärg. 

 Det var en givande och trevlig dag i huvudstaden. Men nu är jag helt slut och måste sova. Imorgon ska jag upp tidigt och vara på ett frukostmöte i Malmö, och efter det väntar ett annat kul möte. På eftermiddagen ska vi till en butik och ta lite roliga bilder med en duktig fotograf. Ska bli kul!

God natt,

   


Mycket djurmotiv i olika f


Snygga förvaringsburkar

Varför inte sova i detta djurmönstrade lakan....

eller detta.....

vitt och sobert...

eller klassiskt rutigt....


Lite möbler har de också i olika stilar och former....
och väldoftande tvålar och krämer mm. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst har Zara ändrat lite på sin stil. En del saker är fina, men långt ifrån allt.
/Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...