23 december 2013

Dan före doppardan





Hej alla bloggisar,

Hoppas ni har det bra så här dagen innan julafton. Redan lill julafton, helt otroligt! Var tog denna månaden vägen? 

Som ni märker har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag. Ledsen för det, men det har varit så mycket på jobbet. Vi hade 4 dagars konferens nu sista veckan innan jul, så det har varit mycket förberedelser inför den. Men det gick bra och alla var nöjda, så det känns skönt. Det var inte bara jobb, vi hade kul också, där vi avslutade med en mycket lyckad fest på onsdagskvällen. Jag dansade så mycket att jag hade träningsvärk i benen dagen efter. Det är ju så kul att dansa!

Nu känns det extra skönt att få vara ledig ett tag, att bara få vara och umgås med familjen och vänner. 
i helgen har vi gjort de sista julklappsinköpen och trängdes med alla andra som gjorde det sista. 

Idag har vi även pysslat och myst här hemma och gjort julgodis. Det blev julkola och favoriten Rocky Road godis, mums.

Nu sitter vi framför teven och ser lite olika program. Samtidigt försöker jag göra rim på ett par klappar. Hmm, svårt....

Hoppas ni får en mysig lilljulafton! 


Kram  












2 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Åh vilket fint pepparkakshus och så söt liten tjej. God jul till dig och din familj! Kram Nilla

Anonym sa...

Kära Annette! God Jul och Gott Nytt År önskas Dig och Din familj! TACK för en trevlig och positiv blogg. Jag förstår så väl att ork och tid inte alltid räcker till men blir glad när jag ser ett nytt inlägg. Ulla (Halmstad)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...