12 januari 2014

Hotellfrukost hemma och god söndagsfika




Imorse blev jag och sonen överraskade med en smarrig och fint framdukad frukost, nästan i stil med en hotellfrukost. Dottern smög upp innan oss och fixade och dukade fint tillsammans med F. 
De hade tänt brasan, dukat, tänt massor av ljus och hade gjort fruktsallad mm.
Det var verkligen mysigt att komma ner till detta en söndagsmorgon. Det behöver inte vara så avancerat för att det ska vara trevligt och gott.

Efter fotbollsmatch och tennisträning fick vi sedan god eftermiddagsfika hos min syster. Det serverades nybakade semlor, så smarrigt och mysigt! 

Hoppas ni haft en härlig helg,











5 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Så härligt bortskämd du blev idag! Det behöver vi alla lite då och då. Så kan vi leva på minnena en liten stund...Kramis

Maria sa...

Å så härlig dag. En riktig Må Bra Dag som jag också älskar.
Nu önskar jag dig en fin vecka, Kram Maria

Home2tiny sa...

Vilken underbar start på dagen, att få bli lite bortskämd o få äta en riktig lyxfrukost, mysigt. Önskar dig en bra start på veckan. Kramisar Tina

svart vitt och rött sa...

Sådant som man uppskattar till tusen! Jag förstår att du blev glad! Ha nu en fortsatt go dag också :-)

ExPIAtriate sa...

Underbart! En lang mysig frukost ar perfekt start pa dagen!!!
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...