2 mars 2014

Mars och vårkänslor




Nu har det gått ett tag minsann sedan jag bloggade senast, ledsen för det. Det är ju otroligt vad tiden flyger iväg, och det är så mycket man vill hinna med. Denna helgen har gått i ett och jag har hunnit med en hel del faktiskt. Det är skönt med sådana helger.

Igår hade vi kalas för dottern som fyller 7 imorgon. Som hon längtat efter denna dagen, hon har räknat in i det sista. På kalaset igår fick hon många fina paket av mormor, morfar, moster och kusiner. Hon var även noga med hur allt skulle vara. Hon hade beställt en tårta av mormor, det skulle vara en rosa Princesstårta med en marsipanros och morfar skulle skriva grattis Emmie på. Den blev både fin och smarrig, så Emmie var nöjd. 
Imorgon bitti är det den stora dagen och hon hade svårt att somna innan ikväll. Det är ju spännande....
Jag återkommer med bilder imorgon från kalaset och morgonens uppvaktning.  

Igår inför kalaset köpte jag rosa och vita tulpaner och vi fick även fina vita tulpaner av C. De är ju bara så fina och det känns så härligt att plocka in lite vår nu och visst är det lite vår i luften ändå? 

Nu ska jag knyta mig så att jag kan gå upp i tid imorgon och sjunga för vår lilla sjuåring.

God natt!











2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Vårigt med tulpaner :)).............så fina fönster ni har i rummet ;)....hoppas veckan blir fin....och grattis till 7-åringen;)......kram bia

Jennica... sa...

Grattis i efterskott till 7-åringen! Vad härligt att hon fick ett så fint kalas och hoppas allt blev precis så som hon önskade sig!
Kram Jennica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...