18 maj 2014

Den 14 maj






I onsdags fyllde jag år, F och barnen hade fixat så fint, de kom med kaffe, teckningar och presenter på sängen och sjöng för mig på morgonen. Elias vaknade av sin väckarklocka kl 5.30, så vi behövde inte stressa. Han var ganska trött!  Sedan när jag kom ner till frukosten stod denna vackra bukett och väntade på bordet. Jag älskar vita blommor, så fint!

Efter jobbet när barnen kom hem fikade vi och åt lite tårta.och senare på kvällen efter Elias fotbollsträning, åt vi rökta räkor, varmrökt lax med tillbehör och ett gott vitt vin till. Varmrökt lax är en av mina favoriträtter, så det hade jag beställt. 

Och inte nog med det, så blev jag firad även innan i veckan, då fick jag en flaska mousserande vin och en vacker Hortensia av 2 goa kollegor. De ville fira mig då eftersom en av tjejerna inte var på kontoret på min dag. Gulligt eller hur?

Så sammanfattningsvis hade jag en jätte mysig födelsedag. 


Kram Annette

     















2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så vackra blommor! Ett försenat Grattis till dig!! Kram Suss

ANNETTE sa...

Tusen tack! Önskar dig en bra dag!
Kram Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...