24 juni 2014

Nya sköna sommarlakan




Idag på lunchen körde jag ner till stan och shoppade nya lakan till vår säng. Jag har letat lite innan, men har inte riktigt kunnat bestämma mig för vilken stil jag vill ha. Jag ville ha  något nytt, inte bara vitt, sand, svart eller grått som övrig inredning i huset. När jag såg dessa fina från Mille Notti med blått mönster så slog jag till. Super skön kvalitet och somriga tillsammans med vitt och linne.
Mille Notti har så mycket snyggt. Längre ner hittar du lite mer inspiration från Mille Notti.

Snart ska jag faktiskt få krypa ner i de nya lakanen, klockan börjar bli sent....Sover nog extra gott inatt. :)

Kram 







Ett par prydnadskuddar från Lexington följde också med hem....




INSPIRATION FRÅN MILLE NOTTI














1 kommentar:

Jennica... sa...

Riktigt fint! Sommarfräscht med blått och vitt!
Skulle också vilja ha nya sängkläder.....det är verkligen något som jag är dålig på att lägga pengar på....
Kram Jennica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...