8 juni 2014

Prinsessan Leonore





Idag döptes prinsessan Leonore Lilian Maria. Hennes titel är prinsessa, tilltalsnamnet är Leonore och hon har fått Gotland som sitt hertiginnedöme. Prinsessan Leonore föddes den 20 februari 2014 på New York Presbyterian Hospital.

Jag tittade inte på hela dopet, men en liten stund hann jag se efter vi kommit hem från golfbanan. Det var ett vackert dop i ganska enkel form och många hade som vanligt vackra klänningar och håruppsättningar. Lilla Estelle var så söt i en underbar vit spetsklänning och satt så fint i sin lilla "kungastol". 

Då var det söndag kväll igen och imorgon ny vecka. Helgen har varit extra lång och det har hunnits med lite av varje. I torsdags var vi på 2 trevliga student fester, med god mat och trevliga människor. Tänk att våra vänners barn har blivit så stora! 

Idag kände jag för att baka, så jag gjorde en rabarberpaj. Den tog jag med till syrran så fikade vi där med rabarberpaj och vaniljglass till. Mums!

Hoppas ni haft en bra helg alla,

Kram
Annette

















Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...