19 augusti 2014

High Chaparal




Här var vi i lördags! Ett glatt gäng vuxna och barn som fick leva ut sin dröm och få leka cowboy. 
Jag måste medge att jag var imponerad över stället, det var verkligen som att kliva in i vilda västern. De som arbetade där hade kläder från den tiden och allt var riktigt bra gjort. 

Vi åkte tåg och råkade ut för rånare, vi såg på shower, barnen vaskade guld, vissa kollade på Sveriges starkaste man, Emmie red på en ponny och alla barnen klättrade på hustak mm. Mellan lekarna fikade vi så klart och åt lite glass. 

En kul men intensiv dag.... .  


Här vaskas det guld....




Mexico


Imorgon tänkte jag lägga upp ett "reportage" som jag gjort hemma hos min kollega. Före och efter bilder....


1 kommentar:

Jennica... sa...

Det verkar som om många har varit där i sommar! Har aldrig egentligen tänkt på det stället, men det verkar vara uppskattat. Fina bilder!
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...