5 oktober 2014

En solig dag på golfbanan




Vilket underbart väder vi haft i helgen! Det är svårt att förstå att det är oktober.

Mellan barnens aktiviteter igår passade jag på att rensa, städa och tvätta. Så skönt att få ordning och reda igen, det har varit lite för mycket annat att fokusera på den senaste tiden, så det har knappt hunnits med innan..

Idag under förmiddagen har jag hjälpt en väninna att ta bilder till hennes blogg. Det var ju så fint väder så det var perfekt för fotografering utomhus. Jag berättar mer om detta imorgon eller på tisdag.    
Efter fotograferingen åkte jag och barnen till Vasatorp golfbana och åt en god lunch. Pappa F var hemma och vilade. Efter lunchen spelade vi några hål på korthålsbanan. Emmie som tagit grönt kort precis vill ju så gärna spela på riktigt och likaså Elias vill träna så mycket det bara går. Vädret kan vi inte klaga på, en underbar solig och skön dag på golfbanan som avslutades med glass och kaffe ute i solen. Jag trivs verkligen på golfbanan, det är både socialt, trivsamt och glatt.  

Må så gott vänner,




Smakfull inredning i matsalen på Vasatorp....

här trixar Elias med bollen....


glada barn på golfbanan...




vacker miljö....


smarrig lunch och bästa kaffet....


ett vackert träd som pryder uteplatsen...


glass är gott...




2 kommentarer:

Chris sa...

En solig dag på golfbanan fick mig att tänka på vårt besök på Ryder Cup för en dryg vecka sedan. Golf kan verkligen vara så mycket. Allt ifrån ett besök på en driving range, till korthålsbanan och till den största tävlingen av dem alla.

Maria sa...

Älskar hösten! Solen och färgerna gör att livet "glöder"!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...