10 december 2014

Nobelfest




Idag är det den 10 december och Nobeldagen, och det finns nog en och annan som dukar upp fint där hemma och har en egen liten Nobelmiddag framför teven. Jag vet vissa som gör så..

Det är alltid lika kul att se Nobelmiddagen och festen på TV, tycker jag. Framförallt alla vackra klänningar, frisyrer och juveler. 

Våra kungligheter glänste som vanligt, och lite extra glänste nog kronprinsessan Victoria. Wow säger jag, vilken vacker klänning hon bar, helt fantastisk!
Drottning Silvia, prinsessan Madeleine och Sofia hade också vackra klänningar och hade fina håruppsättningar. Men Victoria stack ut lite mer tycker jag nog...

I skrivande stund är middagen slut och gästerna beger sig vidare till festligheterna och dansen.

Jag kanske kollar lite till, men är ganska trött. Jag stänger nog ner för idag snart.

God natt!











Vacker och perfekt dukning in i minsta detalj med otroligt fina blomsterarrangemang, och temat i år var Stockholms broar. 














Prinsessan Madeleine med ett vackert diadem och tillhörande örhängen.











Perfekta håruppsättningar med vackra detaljer...








Innan gästernas ankomst, då var det nog en del att stå i .....





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...