10 januari 2015

Imorgon drar vi...




...hit, till Teneriffa - på säljkonferens! Tjoho!
Vi ska bo på Bahia Principe Costa Adeje och jag tror vi ska kunna trivas här några dagar... 
Jag har aldrig varit där,så det ska bli kul att komma dit. Förvisso ska vi jobba en hel del, men lite fritid kanske vi får.

Tyvärr har vi sjukstuga här hemma, så det känns sådär att åka ifrån familjen då. 
Fredrik har fått ryggskott och barnen snörvlar och hostar. Hoppas de blir bättre och kan gå till skolan på måndag.   

Idag är det packning som står på schemat, jag sticker ganska tidigt imorgon bitti.    

Vi hörs kanske från Teneriffa, 

Kram och ha en bra helg,
Annette



















2 kommentarer:

Jennica... sa...

Alltså. Vad underbart! De där bilderna ser ju helt fantastiska ut, precis vad man längtar efter en kväll som denna då man håller på att blåsa bort! Eller....inte jag kanske....men huset! :)

Hoppas du får fantastiska dagar!
Kram Jennica

ANNETTE sa...

God fortsättning! Ja, det var värst vad det blåser. Vi är nu på väg till sturup.
Tack, det ska bli kul! Hoppas allt är bra med dig. Vi hörs om lunch när jag kommit hem.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...