11 mars 2015

Trädgårdsplaner



Så fort solen tittar fram och det blir ljusare och dagarna känns längre, så vill jag ta tag i så mycket här hemma. Jag vill rensa och slänga saker, som spruckna krukor och trasiga lyktor. Känner att vår trädgård behöver ett krafttag och få en mysigare touch. Jag vill hitta nya möbler och detaljer både på verandan och nere i trädgården. Men det finns ju så många fina stilar, och är svårt att bestämma sig för en. 

Jag gillar denna lounge grupp från Tine k, så läcker, men vet inte om den passar hos oss. Kanske.....








Även lite mattor på verandan skulle kunna vara fint och få en mer ombonad känsla.



Jag får nog skissa och fundera lite mer på detta och göra en moodboard. Jag ser fram emot att få ta tag i detta, och ännu mer inspirerande nu när jag kan väva in Feng Shui i planeringen också. Jag har ju lärt mig så mycket, och tänk att min utbildning snart är klar. 
Ett utmärkt träningsuppdrag, att göra en konsultation i min egen trädgård. 

2 kommentarer:

Jennica... sa...

Jamen visst är det så! Så fort vårsolen visar sig vill jag ut och fixa i trädgården! :)
Vill göra allt på en gång! Och tusen planer har jag.....synd bara att ekonomin inte tillåter dem alla! :)
Kram Jennica

Maria sa...

Jag kan inte heller släppa tankarna på Tine K möblerna. Får väl blunda för att dem inte är supersköna, dem är ju iallafall såååå fina:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...