11 juni 2015

Trädgårdsrunda - Enkla Ting





En vacker trädgård vi besökte i söndags var Enkla Ting i Vallåkra. Detta är inte bara en fantastisk trädgård, utan här finns även ett urmysigt café och lika fin inredningsbutik. Här skulle jag lätt kunna handla allt, så smakfullt och snyggt.

Kajsa som har stället tillsammans med sin man har en otrolig känsla för inredning och trädgård, allt blir snyggt och prydligt. Vår trädgård skulle behöva ett lyft, och jag vet ungerfär hur jag vill ha det, men skulle behöva någon att bolla mina idéer med. Jag kanske skule konsultera henne, få lite hjälp med tips och idéer. 


  



Att skapa olika rum även i trädgården är både fint och trivsamt. Bra att blanda runda former med kantiga, så att det blir en bra balans.







Vackra detaljer på olika platser i trädgården skapar fina miljöer....  






¨
Butiken har hur mycket fint som helst...

Det var en av alla trädgårdar vi besökte
Jag tänkte bjuda på ett par till, men inte idag.
God natt, 


1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Härlig inspiration! Den där butiken måste jag besöka nån gång, har sett så mycket snyggt därifrån. Ha en fin fredag, kram Suss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...