4 januari 2017

Julen ett minne blott



Då var glada julen slut slut slut.....
Så ja, ikväll åkte granen och det mesta av julpysslet bort. Känns lite tomt men samtidigt skönt. Adventsljusstakarna får dock stå kvar några dagar till, det blir så mörkt när allt försvinner.
Men snart byter vi ut hyacinter och amaryllis till tulpaner och pärlhyacinter, ett vårtecken om nåt. 

Jag har jobbat i mellandagarna och det har faktiskt varit helt ok. Ganska lugnt och jag har kunnt rensa och städa i skåp mm, sånt jag aldrig hinner annars. Det är nog därför julen känts extra kort eftersom det inte varit en lång skön ledighet. 

      
Den senaste tiden på kvällar och helger har jag jobbat med ett kul inredningsprojekt. Kunden ville få ett inredningsförslag till deras nya kontor i stan. Jag kanske har nämnt det innan...
Jag har presenterat förslaget för kunden och de gillade det skarpt. Känns jätte kul! 
Så igår eftermiddag och kväll var vi på shoppingtur och handlade det mesta. Ska bli så roligt att göra allt färdigt och se resultatet.   
Lovar att visa bilder när det är klart. Om ni vill....  :)

Imorgon har jag tagit ledigt, så på förmiddagen bär det av till ishallen med varm choklad och mackor. Ska bli spännande, jag kommer väl se ut som Bambi på hal is. Ha ha ha

Kram
Annette




2 kommentarer:

Maria sa...

Tycker också det är uppfriskande att byta ut julen mot mer "krispighet"!
Kan dock sakna allt varmt ljus från ljusstakar o julbelysning. Men man kan ju inte få allt här i världen:)

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året, Annette! Ja, vi vill gärna se resultatet av ditt nya inredningsprojekt. Allt gott till dig. Ulla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...