14 februari 2017

Happy Valentines Day




Glad alla hjärtans dag alla ni som tittar in här!

Idag känns det i luften att det är extra mycket omtanke, och fullt av hjärtan överallt. Visst är det härligt. Mer sånt! 

Imorse när jag kom ut hade jag ett stort hjärta på min framruta på bilen. En vänlig sambo hade visst skrapat mina rutor. Det är kärlek det! 

 När jag kom till jobbet låg det en ros på min arbetsplats med ett kort i. Alla på kontoret hade fått en ros, en trevlig gest från företaget, eller hur? 
Det var även trevligt uppdukat i köket med kärleksmums, en av mina absoluta favoritkakor. 


Önskar er en fortsatt bra hjärta dag!

Kram 
Annette








Här en annan favorit, Anthon Bergs marsipanbröd. Någon kanske säger "pensionärsvarning", men jag bryr mig inte, I love them!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...